Forum ACD Strona G│ˇwna ACD
Forum klanu Call of Duty 2
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

mam wielka prosbe - czy ktoras z was moze mi polecic jakas f

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ACD Strona G│ˇwna -> Sk│ad
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 9:16, 09 Kwi 2014    Temat postu: mam wielka prosbe - czy ktoras z was moze mi polecic jakas f

Za godzin─Ö dzwoni co ze mn─ů, ja na czworaka (bo tak mi by┼éo najlepiej) m├│wi─Ö, ┼╝e jeszcze czas, ale czy jest daleko - on , ┼╝e dosy─ç, stoi na s┼éupie, no to ja - to jak b─Ödziesz mia┼é kurs to dopiero zjed┼║, ja poczekam.
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╝ycia.www.klinika-piekna.pl Jeszcze troche poboli ale dam rade , jestem ┼Ťilna , m─ů┼╝ mi ostatnio ci─ůgle powtarza ..parzestan ┼╝y─ç dla mnie ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Duzo spaceru i duzo zabawy z Synem na swiezym powietrzu.
ech...
Kojarzę tytuł lub nazwę zespołu Opera.

ja mam orbitreka buffalo magnetyczny kupilam za 700 z┼é jest super ma ogromny wyswietlacz trasy do wprowadzenia i puls na r─ůczkach a przedewszystkim cichutki nosz─Ö rozmiar 48 cwicz─Ö dwa tygodnie co dziennie 25 km oko┼éo 80 min na 2 razy rano 15 km wieczorem 10 dzis po 2 tygodniach stanelam na wage jest 2 kilo wi─Öcej i ze znienawidzeniem spojrza┼éam na orbitreka co teraz? [link widoczny dla zalogowanych] s─ů super..
Pani doktor dermatolog zapisala moczenie w nadmanianganie potasu (fiolet) (mi─Ösko robi si─Ö czarne), oczywi┼Ťcie cz─Öste polewanie Rivanolem i smarowanie ma┼Ťci─ů robion─ů na zam├│wienie w aptece. 1. przez jakie portale? Ja narazie jeszcze w Polsce, ale bede w Bolonii jesli nie zmienie planow. Jadwigi Wojciechowskiej z salonu Venus, kt├│ry znikn─ů┼é 2 lata temu ze Starowi┼Ťlnej, to od miesi─ůca prowadzi salon fryzjerski przy ul. [link widoczny dla zalogowanych]
Cindy Louper (czy jako┼Ť tak ) Jednak po pewnym czasie jelito znowu sie wypelni i kilogramy wroca. Stevia (w p┼éynie 0 w─Ögli), inne a w tym nawet ksylitol - 1 ┼éy┼╝eczka=1 g w─Ögli. nie chcia┼éabym trafi─ç do kogo┼Ť bez kwalifikacji I nie wysilaj si─Ö z wymy┼Ťlaniem historii o tym, ┼╝e spotykasz takich ludzi, jaki┼Ť dow├│d na to? Anatola. U mnie nikt nie zmywa┼é paznokci ani makijazu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czyli nie ma nie
[link widoczny dla zalogowanych]

no i jeszcze zale┼╝y w jakis warunkach...
[link widoczny dla zalogowanych]
na zmiane pogody ciut swedzi tylko w srodku jeszcze czasem zakuje ale juz zadko . jak mo┼╝na ,,usun─ů─ç'' ten kolor ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja si─Ö ┼Ťmieje, ┼╝e mam w oczach promienie Rentgena, albo jaki┼Ť radar, bo zawsze jakw chodz─Ö do pomieszczenia rzucam wzrokiem najpierw na pod┼éog─Ö, sciany i sufity i dopiero jak nie widze ┼╝adnej bestii wchodze dalej.

do confused [link widoczny dla zalogowanych] Ps.
Czy kto┼Ť moze mia┼é taki przypadek, albo slysza┼é o takim przypadku? Zameierzam tez kupic maske do wlos─é┼éw taka ktora jest w kazdej abtece w tupce n nazwy nie pamietam Henna pisze. dziwi mnie wyb├│r tych 16 kobiet spo┼Ťr├│d setek tysi─Öcy zg┼éoszonych - ta blondynka co by┼éa w pierwszym odcinku lub te┼╝ ta policjantka ostatnio wcale nie by┼éy jakie┼Ť potwornie brzydkie - ta blodnynka by┼éa nawet do┼Ť─ç ┼éadna tylko ten nos mia┼éa wystaj─ůcy wi─Öc nie s─ůdze ┼╝e by┼éy one najbrzydsze spo┼Ťr├│d tych setek tysi─Öcy Przyznam ze od jakiegos czasu z pewnym niepokojem -regularne wielomiesieczne kontrole [link widoczny dla zalogowanych]
Ja juz nie wiem do jakiego fryzjera musialabym sie udac ,aby uratowa┼é moje wlosy. ma┼éa, a wzie┼éa┼Ť poprawk─Ö na dni cyklu? nie podoba si─Ö Ja polecam salon na malince Ambra i pania beat─Ö. jeszcze nikt nie odpisa┼é na jej pytanie a juz atakujecie. Dla pracujacych zaczyna sie dzien w momencie, gdy dla mnie jest juz jego koniec... Nigdy nie wiadomo jak na to odpowiedzie─ç ..ja jakby mi zadano to pytanie to nie wiem a jestem w┼éasnie w takim wieku czy wole starszego m─Ö┼╝czyzne czy mlodszego to chyba kwestia poznania ich a ja nie mam w tej dziedzinie rzadnego doswiadczenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zrobiłam dzisiaj test na tydzień przed @ bo nie mogłam wytrzymać, i wyszła 1 krecha..
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝esz troch─Ö wi─Öcej na ten temat?
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
IIG- 197 dodatnie IGM- 0,28 ujemne. Musiałam odstawić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolor okropny, krzywa grzywka i fortuna na co┼Ť co i tak poprawi┼éam w innym miejscu. [link widoczny dla zalogowanych] bior─ůc pod uwage ze po tych tabletkach jest naprawde ┼éatwiej to my┼Ťle ze nam si─Ö w ko┼äcu i tym razem uda
Ja jestem zdecydowana na HTZ. Pani Kinga najpierw rozmawia troche, poznaje osoba i dopasowuje j─ů do charakteru. Spos├│b: i tak jest ci─ůgle w g├│r─Ö jak si─Ö nie pilnuj─Ö i w d├│┼é jak zaciskam pasa.Ale teraz si─Ö zawzi─Ö┼éam : Niekt├│rzy po narkozie wymiotuj─ů, a inni (np. [link widoczny dla zalogowanych]
┼╝al mi ciecie albo jaka┼Ť alicja jeszcze b─Öd─ů przezywali alicja w krainie czr├│w albo alicja gdzie zg├│bi┼éa┼Ť zegarek z kr├│likiemm.;pp hahha idio.a. Skad wiesz ze trzymalismy kciuki? a kiedy do┼éadnie otwarcie tego Carlo biani? Dobrze Misha, ┼╝e mi to przypomnia┼éa┼Ť, nadchodzi wiosna, czas si─Ö wzmocni─ç. Na miejscu (po staniu 50 min w korkach) okaza┼éo si─Ö, ┼╝e do zap┼éaty jest 1z┼é za wynajem + 49zl za p┼éyn do prania, bo bez p┼éynu nie wypo┼╝yczaj─ů. Prosz─Ö Amelio. ano fajny ma
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lekarz pow.

Pozdrawiam wszystkich toxoplazmowc├│w (damy rad─Ö!)
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak na razie na ┼Ťniadanie jajecznica na ma┼Ťle i koniecznie musz─Ö zrobi─ç zakupy bo pustki w lod├│wce. Hej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiadomo, ┼╝e wyda─ç trzeba, ale jest to na pewno potrzebne ka┼╝dej kobiecie, nie tylko, ┼╝eby lepiej wygl─ůda┼éa, ale przede wszystkim lepiej si─Ö czu┼éa. [link widoczny dla zalogowanych] Ile kosztuje wyrobienie dokumentu dla osoby pe┼énoletniej, kt├│ra nie sko┼äczy┼éa jeszcze szko┼éy?
bo ta maszyna nie wie co to ch*ja jest 100 tys. Wi─Öc czas uwierzy─ç w siebie i szuka─ç dobrych marek! Mi chirurg wyciol raz zaplacilem 100 zl a bolalo jak psi mialem 1 szfe hirurg powiedzial za dwa tygodnie sie zgoji a zatydzien sicionganie szfa noi przeczekalem te 2 tygodnie jeszcze byl strup to poczekalem tydzien noi gram w pilke norznom normalnie troszke tam bolalo niezagoilo sie dokonca jakies dwa tygodnie opcinalem normalnie na prosto i nic niedawalo pazur mi sie wrastal najpierw z roga i dalej a ten stan zapalny to przesto rze pazur rozcina skure powoli i wypycha ja a ona wylazi na wieszk niema sie jak zgojic i zrosnac i powstaje ropa najgorzej jest jak ktos stanie morze niezile sie zakrwawic chodze jakis jurz rok tak i dowiedzialem sie rze kolega ma tosamo byl u chirurga i niewycinal mu tylko kazal mu robic oklady w jakims plynie czy mydle rozmieszanym w wodzie co smaruje sie malym noworodkom pempowine i mu sie zagoilo nic go nieboli niema jurz ropy i go nieboli samo wycinanie to jakas kpina niepolecam I co w tym przypadku, je┼Ťli to nie tajemnica, jest niezdolno┼Ťci─ů psychiczn─ů? [link widoczny dla zalogowanych]
Zyczenia udanego sylwestra i szczesliwego nowego 2008 roku wszystkim kolezankom z topiku!!!!!!!buziaki dla julii,febe,groszka.... A u nas od godziny leje. Szceg├│lnie warto┼Ťciowy jest poradnik Jakuba Jab┼éo┼äskiego Rozw├│d. wiedzia┼éam, ┼╝e w nast─Öpstwie operacji d┼éugo nie b─Öd─Ö mog┼éa np tanczy─ç wi─Öc.. rece jak nie moje.....zupelne odretwienie obu konczyn mniej wiecej od lokcia az po koniuszki palcow. od operacji schud┼éam 5 kg. Dziewczyny, mo┼╝ecie pomarzy─ç o sklepie J.lo w Polsce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Te┼╝ mam pewne pytanko zwi─ůzane ze stepperem...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ACD Strona G│ˇwna -> Sk│ad Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media
Regulamin